Dabangg 3 (2019)

India
Actie / Komedie

geregisseerd door Prabhu Deva
met Salman Khan, Sudeep en Sonakshi Sinha

Chulbul Pandey is een onverschrokken en beroemde agent, die zichzelf Robin Hood Pandey noemt. Hij leidt een comfortabel leventje met zijn gezin. De zaken nemen voor hem een onverwachte wending wanneer zijn verleden hem achtervolgt als zijn vijand Balli weer opduikt. De omstandigheden dwingen Chulbul het rechtvaardige pad te volgen om zijn geliefden en familie te beschermen en te doen wat goed is voor hen.