The Pale Horse (2020)

Alternatieve titel: Agatha Christie's The Pale Horse

Verenigd Koninkrijk
Mystery
117 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door Leonora Lonsdale
met Rufus Sewell, Kaya Scodelario en Sheila Atim

Antiekhandelaar en weduwnaar Mark Easterbrook wil weten waarom zijn naam op een mysterieuze lijst stond. De lijst werd aangetroffen in de schoen van een overleden vrouw. Zijn onderzoek brengt hem naar het huis van drie vrijgezelle vrouwen in het dorpje Much Deeping. Mark komt voor een raadsel te staan als er plots meer lijken gevonden worden.