• 8.353.905 stemmen

Love to the Rescue (2019)

Drama / Romantiek | 84 minuten

Genre: Drama / Romantiek

Geregisseerd door: Steven R. Monroe

Met onder meer: Nikki DeLoach, Michael Rady en Michaela Russell

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Love to the Rescue

Twee alleenstaande ouders en hun kinderen willen dezelfde hond adopteren. Ze komen tot een deal: co-ouderschap. Om de hond een goed leven te geven, zullen de twee compleet verschillende gezinnen moeten samenwerken.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Vriendelijke Hallmark-film is van begin tot eind uit te tekenen, maar het charisma tussen de hoofdrolspelers en de mooie plaatjes doen een hoop voor een film als deze. Wel had ik graag nog iets van een epiloog willen zien, jammer dat daar bij dit soort tv-films nooit echt ruimte voor is. Maar toch: ik vond dit met meer liefde gemaakt dan menig romantische komedie met een groter budget. Heel fijn.

Een ruime 3,5*.