De Piraten van Hiernaast (2020)

Nederland
Familie

geregisseerd door Pim van Hoeve
met Tygo Gernandt, Egbert-Jan Weeber en Samuel Beau Reurekas

Het saaie kustplaatsje Zandwijk aan Zee wordt op stelten gezet door de komst van de zwaardvechtende en rum-drinkende piratenfamilie Donderbus. Terwijl de suffe buurtbewoners de waakhaai en huis-octopus maar niets vinden, sluit de elfjarige Michiel, ondanks hun verschillen, vriendschap met de stoere piratenjongen Billy. Maar hij dreigt zijn nieuwe vriend te verliezen wanneer aartsvijand Knokige Krelis plots opduikt. Samen met hun buurmeisje Elizabeth gaan de jongens de strijd aan tegen de gevaarlijkste piraat op zee…

• Vanaf donderdag 2 juli in de bioscoop

Vanaf woensdag 1 juli in de bioscoop (Dutch FilmWorks)