Los Fantasmas (2020)

Guatemala

geregisseerd door Sebastian Lojo
met Marvin Navas, Carlos Morales El Punisher en Daniela Castillo

De knappe Koki verdient de kost met het winnen van het vertrouwen van mensen, waarna hun bezittingen gestolen worden. Overdag is hij een toeristengids, 's avonds verleidt hij mannen en neemt hij ze mee naar het hotel van Carlos, waar ze beroofd worden. Op een dag wordt Koki het doelwit van een van de mannen die hij bestal, wat ertoe leidt dat Carlos hem vervangt door een andere aantrekkelijke jongeman.