Kaala (2018)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Pa. Ranjith
met Rajinikanth, Nana Patekar en Easwari Rao

Minister Haridev bijgenaamd "Hari Dhadha" was eerst een gangster die actief was in Dharavi. Nu probeert hij de mensen te verdrijven en hun land te veroveren. Kaala, de leider van Dharavi, verzet zich om het gebied en zijn volk te beschermen. De mislukte pogingen van Hari Dhadha om Kaala te doden, leiden in plaats daarvan tot de dood van Kaala's vrouw en zoon. Kaala is van plan wraak te nemen.