PlantPure Nation (2015)

Documentaire

geregisseerd door Nelson Campbell
met Steve Forbes, Tom Riner en John McDonough

De documentaire “PlantPure Nation” vertelt het verhaal van drie mensen die, volgens de initiatiefnemers, de boodschap van een van de belangrijkste doorbraken aller tijden op gebied van de gezondheid willen verspreiden. Nadat voedingswetenschapper en auteur Dr. T. Colin Campbell met de Kentucky-wetgever gesproken heeft, werkt zijn oudste zoon Nelson samen met Tom Riner, een vertegenwoordiger van de staat Kentucky, om een proefprogramma voor te stellen waarin de gezondheidsvoordelen van een plantaardig dieet worden gedocumenteerd.