Game Over (2019)

India / Turkije
Thriller / Drama

geregisseerd door Ashwin Saravanan
met Taapsee Pannu, Vinodhini Vaidynathan en Ramya Subramanian

Swapna is een alleenstaande getalenteerde gameontwerpster. Ze lijdt aan een posttraumatische stressstoornis. Hierdoor verblijft ze thuis en leeft een afgezonderd leven, samen met haar huishoudster die bij haar woont en die haar bijstaat. Swapna's enige troost is haar liefde voor games. Als een reeks moorden haar persoonlijk raakt, moet ze haar angsten overwinnen om overeind te blijven.

Er staan bij deze film drie links naar Netflix, want er zijn drie versies: Hindi, Telugu en Tamil gesproken.

avatar van remorz
Haha. Welke is het beste? Wie heeft ze alledrie gezien?