Trench (2018)

Australië
Komedie / Thriller

geregisseerd door Paul Anthony Nelson
met Samantha E. Hill, Perri Cummings en David Lamb

Sam Slade is een een vrouwelijke stand-up commedian die met problemen kampt. Becky Holt is een teruggetrokken schrijfster. Beiden komen met elkaar in contact wanneer Becky vreemde fenomenen in haar eigen huis ervaart. Sam, die wanhopig is en gebroken, doet zich voor als privé-detective en belooft de zaak te onderzoeken. Maar spoedig stelt Sam vast dat de dood voor Becky op de loer ligt.