Lovefucked (2019)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Aadish Keluskar
met Khushboo Upadhyay, Rohit Kokate en Himanshu Kohli

Een koppel woont in een klein appartement in Mumbai. Ze hebben al een hele tijd een relatie, die gekenmerkt wordt door liefde, romantiek en seks. Ze hebben elkaar vaak zoete woorden toegefluisterd, op het strand gewandeld en kenden andere soortgelijke momenten van intimiteit, kleine dingen die kenmerkend zijn voor een gelukkig stel. Maar op een avond loopt het verkeerd. Hun venijnige en steeds schokkendere interacties zetten hun relatie onder druk tot deze dreigt stuk te lopen.