Marvel Harris: Alles Is Nu (2019)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Jessica Villerius
met Marvel Harris

De 24-jarige Marvel Harris werd geboren als vrouw, maar voelt zich niet zo. Hij voelt zich ook geen man, maar weet wel dat hij er liever als man uitziet. Daarom laat hij sowieso zijn borsten verwijderen. Dit proces legt de jonge fotograaf zelf vast door middel van zelfportretten, waar hij in 2019 de Zilveren Camera mee won in de categorie ‘Documentair’. Filmmaker Jessica Villerius volgde Marvel in het jaar van deze transitie en legde het vast op film.