Last Rites (1988)

Thriller

geregisseerd door Donald P. Bellisario
met Tom Berenger, Daphne Zuniga en Chick Vennera

Michael Pace (Berenger) is een jonge Italiaanse priester in New York die een schone Mexicaanse Angela (Zuniga) in bescherming neemt tegen de maffia. Dat kan gebeuren. Het wordt onwaarschijnlijk wanneer zijn vader de maffiabaas blijkt te zijn en zuslief de beoogde huurmoordenares. Als Michael dan ook nog liederlijke gevoelens ontwikkelt voor Angela is de geloofwaardigheid definitief een gepasseerd station.

avatar van NERD

Ik dacht dat meningen niet in het plotverhaal thuishoorden? Of is dit een feit?

avatar van voomzap
NERD schreef:
"Als Tom dan ook nog liederlijke gevoelens ontwikkelt voor Zuniga is de geloofwaardigheid definitief een gepasseerd station." Ik dacht dat meningen niet in het plotverhaal thuishoorden? Of is dit een feit?

Bijna 10 jaar later zal ik je verlossen uit de spanning van het wachten op antwoord: Het lijkt me een feit dat een priester met liederlijke gevoelens voor een vrouw niet geloofwaardig is.