The Black Godfather (2019)

Documentaire / Biografie

geregisseerd door Reginald Hudlin
met Clarence Avant

Decennialang hebben 's werelds meest spraakmakende entertainers, atleten en politici zich tot één man gewend voor advies tijdens de meest cruciale momenten in hun leven en loopbaan, waaronder Grammy Award-winnaars, Hall of Famers, een zwaargewicht wereldkampioen en twee Amerikaanse presidenten. Die man is Clarence Avant. 'The Black Godfather' brengt de uitzonderlijke en onwaarschijnlijke opkomst van Avant in kaart, wiens baanbrekende prestaties achter de schermen van invloed waren op de erfenissen van iconen zoals Bill Withers, Quincy Jones, Muhammad Ali, Hank Aaron en presidenten Bill Clinton en Barack Obama.

Schoonzoon is CCO van Netflix.

Misschien niet de beste docu, maar wel een enorme held dit.

En ook nog muzikaal verantwoordelijk voor dingen als Isaac Hayes en Lalo Schrifrin tot Jimmy Jam, Terry Lewis en SOS Band.

Thats my shit!