ad

Genre: Fantasy / Horror

Alternatieve titel: Saint Bernard: The Movie

Oorsprong: Verenigde Staten / Frankrijk

Geregisseerd door: Gabriel Bartalos

Met onder meer: Jason Dugre, Katy Sullivan en Peter Iasillo Jr.

IMDb beoordeling: 5,7 (96)

Releasedatum: 26 oktober 2013

Over Saint Bernard

Bernard werd geboren met een buitengewoon muzikaal talent en is tegenwoordig een belangrijke orkestdirigent. Op een dag, terwijl hij op het podium staat, wordt hij getroffen door levendige hallucinaties die ervoor zorgen dat hij mysterieuze personages ontmoet. Bernard komt onder andere in contact met de kop van een Sint-Bernardshond, een priester, een politieagent en een meisje genaamd Miss Roadkill.

image

avatar van Basto

Basto

Heb deze blind besteld. Moet nogal gestoord werkje zijn.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Ik ook, Severin! Hebben veel leuke nieuwe releases. Komt volgende week binnen

avatar van Basto

Basto

Wat een geweldige mind fuck trip! Heerlijke film, boordevol idee, maar totaal onnavolgbaar. Het laat zich nergens mee vergelijken, maar als ik het dan toch probeer hou ik het op Holy Motors meets Eraserhead. Hou je van avontuurlijke cinema en zoek he geen houvast bij plot, dan is dit een absolute aanrader.

Uniek en fantastisch!