We Doen het Gewoon Zelf (2019)

België
Documentaire / Sport

geregisseerd door Evert Winkelmans
met Mark Uytterhoeven en Willy van den Wijngaert

Onder leiding van boegbeeld Mark Uytterhoeven slaagden de supporters van voetbalclub KV Mechelen er in om hun eigen club van de ondergang te redden. De documentaire geeft een beeld van alle hoofdrolspelers van toen en richt zich op de tijd dat Willy van den Wijngaert voorzitter was. Televisiemaker en bekende supporter Mark Uytterhoeven speelde een grote rol bij het redden van de club.

avatar van Quentin
Ben nu al fan van Willy van den Wijngaert overigens.