Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Vif-Argent (2019)

Frankrijk
Drama / Fantasy

geregisseerd door Stéphane Batut
met Judith Chemla, Jacques Nolot en Saadia Bentaïeb

In de straten van Parijs verzamelt Juste de laatste herinnering van mensen die alleen hij kan zien, voordat hij hen naar het hiernamaals helpt. Juste is een geest. Maar op een dag herkent Agathe hem. Ze kende hem toen hij nog leefde.

avatar van Verhoeven
Won de Prix Jean Vigo op het afgelopen filmfestival van Cannes. Synopsis klinkt intrigerend.