Pozivniy «Banderas» (2018)

Oekraïne
Thriller / Drama

geregisseerd door Zaza Buadze
met Oleg Shulga, Yulia Chepurko en Sergey Lefor

In het najaar van 2014 in de ATO-zone ten oosten van Oekraïne probeert een groep contraspionagediensten geleid door de ervaren kapitein Anton Saenko met roepnaam "Banderas" sabotage te voorkomen en de Russische afgezant "Khodok Walker" te neutraliseren. De taak wordt gecompliceerd door het feit dat de evenementen plaatsvinden in zijn thuisdorp Banderas, dat hij lang geleden heeft verlaten. Buurtbewoners zien hem als een verrader en het Oekraïense leger als een vijandige troepenmacht.

• vanaf donderdag 20 juni te koop op dvd