• 8.262.944 stemmen

100% Coco New York (2019)

Komedie | 82 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Ruud Schuurman

Met onder meer: Nola Kemper, Genelva Krind en Ethan Allington

IMDb beoordeling: 6,1 (73)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 27 juni 2019

Plot 100% Coco New York

Vervolg op 100% Coco. Styletiger Coco heeft bijna zomervakantie. Terwijl haar klasgenoten jaloersmakend vertellen over hun vakantieplannen, kijkt Coco allesbehalve uit naar de zomer met haar moeder en Hulleman op een camping in Nederland. Wat ze nog niet weet is dat ze een zomer vol fashion-avonturen op de New York Fashion School heeft gewonnen, in het hippe en va va vooming New York!

image

kappeuter (crew films)

Vanaf 27 juni in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

De eerste film; 100% Coco (2017) is overigens te zien op Netflix.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Ik heb de leeftijd gekregen dat ik met open mond naar mijn beeldscherm staar bij het woord 'Styletiger Coco'. Is Styletiger een Scandinavische naam ofzo? Er stond toch Nederlands als productieland? Wat is dit? Is het ergens een fout van de persoon die de film toevoegde? Tsja.

avatar van nathaniel177

nathaniel177

Donkerwoud schreef:

daar zat ik eerst ook naar te kijken. Volgensmij bedoelen ze dat Coco een stijl-tijger is.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

'Va va vooming' ??

avatar van mjk87

mjk87

De eerste film was niet geweldig, maar had nog een zekere charme, fijne onbevangenheid en de kleding zag er prima uit. Dit deel is op alle puntjes net wat minder. Voorspelbaar, duidelijk minder goed geacteerd (Kemper is weinig naturel als ze emoties moet uitbeelden) en ook is de film gewoonweg minder leuk. De kledij die Kemper draagt is nog wel aardig, maar verder is ook op dat vlak minder te genieten. Die rector annex stiefpapa is gewoonweg irritant. Dat Nederlands-Amerikaanse meisje is dan wel een leuke toevoeging. 1,5*.

avatar van mjk87

mjk87

Donkerwoud schreef:

Style Tiger (uit elkaar dus) was de naam waaronder de hoofdpersoon in de eerste film meedeed met een vlogwedstrijd om anoniem te blijven. Niet heel vreemd dat dat Engels was, dat zou in real life ook snel gebeuren.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Thanks.

avatar van princesspeach

princesspeach

Ik dacht dat styletiger ook een voornaam was. Bij zien van de poster besefte ik me dat ik vroeger groot fan was van de 100% reeks, toch maar voor de leuk een keer kijken.