100% Coco New York (2019)

Nederland

geregisseerd door Ruud Schuurman
met Nola Kemper, Valentijn Avé en Ethan Allingto

Vervolg op 100% Coco. Styletiger Coco heeft bijna zomervakantie. Terwijl haar klasgenoten jaloersmakend vertellen over hun vakantieplannen, kijkt Coco allesbehalve uit naar de zomer met haar moeder en Hulleman op een camping in Nederland. Wat ze nog niet weet is dat ze een zomer vol fashion-avonturen op de New York Fashion School heeft gewonnen, in het hippe en va va vooming New York!

• Vanaf donderdag 27 juni in de bioscoop

Vanaf 27 juni in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

De eerste film; 100% Coco (2017) is overigens te zien op Netflix.

avatar van Donkerwoud
Ik heb de leeftijd gekregen dat ik met open mond naar mijn beeldscherm staar bij het woord 'Styletiger Coco'. Is Styletiger een Scandinavische naam ofzo? Er stond toch Nederlands als productieland? Wat is dit? Is het ergens een fout van de persoon die de film toevoegde? Tsja.