7 Raons per Fugir (2019)

Alternatieve titels: 7 Reasons to Run Away (from Society) | 7 Razones para Huir (de la Sociedad) | 7 Raons per Fugir (de la Societat)

Spanje
Komedie / Drama

geregisseerd door Esteve Soler, Gerard Quinto en David Torras
met Emma Suárez, Lola Dueñas en Sergi López

De ongewenste zoon, de arme jongen op televisie, de huurder en verhuurder, het huwelijk tot de dood erop volgt, de overreden man, het rijke echtpaar en de buren. Zeven donkere verhalen over een maatschappij die vooruitgang de rug heeft toegekeerd. Zeven even vreemde als akelig herkenbare parabels. Zeven redenen om weg te lopen, nu het nog kan.