Pahuna: The Little Visitors (2017)

India / Nepal
Drama / Mystery

geregisseerd door Paakhi A. Tyrewala
met Mahendra Bajgai, Manju Chhetri en Amir Gurung

Pranay, Amrita en hun kleine broertje moeten van hun moeder het dorpje waarin ze wonen verlaten. Hun dorp, dat op de grens van Nepal en India ligt, wordt namelijk aangevallen door soldaten. Terwijl hun moeder achterblijft om op zoek te gaan naar haar man, vertrekken de kinderen samen met hun buren. Ze verstoppen zich in een kerk en horen dat de priester kinderen eet. Pranay en Amrita zijn bang dat hun broertje niet veilig is en slaan opnieuw op de vlucht. Vanaf dat moment staan ze er helemaal alleen voor.