De Vogelaar (2006)

Alternatieve titel: One Night Stand II - De Vogelaar

Nederland

geregisseerd door Ellen Blom
met Stefan de Walle, Margo Dames en Steef Arends

Johan heeft een geheim. Als vrouw en kinderen denken dat hij vogels gaat kijken in het bos, vertrekt Johan eigenlijk naar zijn geheime praatgroep voor exhibitionisten. Johan is een potloodventer. Hij worstelt erg met zijn probleem, al jaren probeert hij de neiging te onderdrukken. Dat valt hem zwaar, zeker in deze moderne tijden, waarin seks op alle straathoeken wordt uitgevent, en waarin bovendien zijn opgroeiende dochter ook al geen grenzen lijkt te kennen. Maar nu, gesteund door zijn lotgenoten, voelt hij dat de tijd is gekomen om er weer eens aan toe te geven. Met spanning leeft hij toe naar het moment dat hij zijn nieuwe regenjas open kan zwieren en een vrouw verbaasd kan doen staan van zijn mannelijkheid.