Killer High (2018)

Komedie / Horror

geregisseerd door Jem Gerrard
met Kacey Rohl, Humberly González en Asha Bromfield

Sabrina gaat naar school en is blij met haar opleiding. Wat ze het allerliefst doet, is de confrontatie aangaan met haar aartsrivale Rosario. Sabrina krijgt de opdracht een schoolreünie te organiseren en neemt dit uiterst serieus. Sterker nog: ze ziet dit als de perfecte kans Rosario voor eens en altijd uit te schakelen.Tijdens de reünie krijgen de feestgangers te maken met een moordlustig beest. Wat begon als een leuk feestje, verandert in een bloedbad.

avatar van Noodless
Geschifte film over een soort moordend groot everzwijn dat tijdens een schoolreünie op een campus een bloedbad aanricht. Het beest wordt vaak in slow-motion gefilmd en er passeren wel een paar leuke scènes. Maar vaak te onnozel uitgewerkt tenzij je als kijker die flauwe humor kan appreciëren. Niet verveeld, maar een voldoende kan ik hiervoor niet geven. 4/10