Killer High (2018)

1 stem

Komedie / Horror

geregisseerd door Jem Gerrard
met Kacey Rohl, Humberly González en Asha Bromfield

Sabrina gaat naar school en is blij met haar opleiding. Wat ze het allerliefst doet, is de confrontatie aangaan met haar aartsrivale Rosario. Sabrina krijgt de opdracht een schoolreünie te organiseren en neemt dit uiterst serieus. Sterker nog: ze ziet dit als de perfecte kans Rosario voor eens en altijd uit te schakelen.Tijdens de reünie krijgen de feestgangers te maken met een moordlustige maniak. Wat begon als een leuk feestje, verandert in een bloedbad.