What's the Matter with Gerald? (2016)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Matt Riddlehoover
met Jacob York, Kathy Cash en Jonathan Everett

Elke morgen, als hij wakker wordt, heeft Gerald pijn en hij weet niet wat het is. Zijn dokters hebben van alles geprobeerd, van acupunctuur tot reflexmassage; niets helpt en ze vragen zich af of Gerald echt iets mankeert. Zijn directe omgeving denkt dat hij een hypochonder is. Tegen de zin van zijn vriend volgt Gerald de raad van een kameraad op roept hij de hulp in van een spirituele genezer.