Lad de Døde Hvile (2018)

Denemarken
Avontuur / Horror

geregisseerd door Sohail A. Hassan
met Jakob Hasselstrøm, Razi Irawani en Sidse Kinnerup

De moeder van Jimmy is overleden. Hij heeft er echter alles voor over om opnieuw met haar in contact te komen en verdiept zich in de wereld van occulte rituelen. Wanneer zijn nieuwe vriend Amir hem overhaalt om middels een duister ritueel indruk te maken op het meest aantrekkelijke meisje van de school, roepen ze per ongeluk een kwaadaardige kracht op.