Ricchi di Fantasia (2018)

Italië

geregisseerd door Francesco Miccichè
met Sergio Castellitto, Sabrina Ferilli en Valeria Fabrizi

Sergio werkt als timmerman. Sabrina is een voormalige zangeres en werkt in het restaurant van haar vriend. Sergio en Sabrina worden verliefd op elkaar, maar hebben geen geld om te gaan samenwonen. Alles verandert wanneer een collega van Sergio, die vaak het slachtoffer is van pesterijen, een grote geldprijs wint. Sergio waant zich rijk en neemt samen met Sabrina de benen.