AWOL-72 (2015)

Thriller

geregisseerd door Christian Sesma
met Luke Goss, RZA en Bokeem Woodbine

Conrad Miller (Luke Goss) is een gedeserteerde marinier die in het bezit is van geheime informatie van de overheid. Hij wordt gezocht door de Russische speciale eenheid, de politie van Los Angeles en een gevaarlijke moordenaar (Bokeem Woodbine). De goedgetrainde Miller is een dodelijk wapen en als de tijd begint te dringen laat hij zich door niemand tegenhouden.

avatar van DiDa
NL dvd release: 11-06-2015

Awol 72 | DVD | 8718546522420 | eci.nl

avatar van joywen
Ik ben een echte actie en thriller liefhebber, maar deze was echt slecht.

avatar van Pazmaster
Ik had deze film ook niet moeten gaan kijken. Toen ik Luke Goss zag staan had ik het kunnen weten; dit is gewoon een slechte dertien in een dozijn B film! Er wordt slecht geacteerd en de gevechten zijn slecht gefilmd, waarschijnlijk om de belabberde vechtkunsten te verbloemen, maar het camerawerk is zowiezo niet best. Het verhaal is verre van origineel en totaal niet interessant of spannend. Er zit nog een kleine twist in maar dat maakt het niet goed. Qua aktie stelt het allemaal ook niet veel voor. Zonde van de tijd.

Pure tijdverspilling. Had in eerste instantie gehoopt op een leuke actiethriller maar deze film rammelt aan alle kanten. Alle mensen die je ziet zijn of gewelddadig of slachtoffer. Laat meteen zien waar de USA zijn slechte naam vandaan heeft. Waardeloos prul zonder verhaal, diepgang of plot.

avatar van Phantasm
Zo slecht vond ik deze nu ook weer niet, prima vermaak.