Si Chedeng at si Apple (2017)

Alternatieve titel: Chedeng and Apple

Filipijnen

geregisseerd door Rae Red en Fatrick Tabada
met Elizabeth Oropesa, Gloria Diaz en Mae Paner

Als de man van Chedeng dan eindelijk dood is, besluit de 63-jarige uit de kast te komen. Dit tot grote verbazing van haar kinderen. Haar hartsvriendin Apple kijkt er echter niet van op. Zij heeft zo haar eigen problemen en wordt door haar echtgenoot mishandeld. Op een dag is Apple er klaar mee. Ze vermoordt haar man en slaat samen met Chedang op de vlucht.