Terra Willy: Planète Inconnue (2019)

Alternatieve titels: Willy op de Onbekende Planeet | Terra Willy

Frankrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Eric Tosti
met de stemmen van Timothé Vom Dorp, Edouard Baer en Marie-Eugénie Maréchal

Na de verwoesting van hun ruimteschip is de jonge Willy gescheiden van zijn ouders, met wie hij in de ruimte heeft gereisd. Zijn reserve capsule belandt op een wilde en onontgonnen planeet. Met de hulp van Buck, een overlevingsrobot, moet hij overleven tot er een reddingsmissie arriveert.

Vanaf 4 december in de bioscoop (Paradiso Entertainment Nederland)

avatar van DDT
DDT
kappeuter schreef:
Vanaf 4 december in de bioscoop (Paradiso Entertainment Nederland)

Hallo Kappeuter ,

Ik heb deze film gezien als Astro kid en in het engels , bestaan er dan meerdere versies in andere talen en met andere titels van naam vd film?

DDT schreef:
Hallo Kappeuter ,

Ja. Het is een Franse productie: 'Terra Willy: Planète Inconnue'
De originele taal is dus Frans.

avatar van huiguh
Best wel een leuke kinderfilm, voor de leeftijd tussen de 5 en 10 jaar