Let's Dance (2019)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Ladislas Chollat
met Rayane Bensetti, Alexia Giordano en Guillaume de Tonquédec

Joseph is een gepassioneerde hiphopdanser. Hij weigert te gaan werken in de onderneming van zijn vader omdat hij zijn geluk in Parijs wil beproeven. Met zijn vriendin Emma en zijn beste vriend Karim voegt hij zich bij de Parijse crew van Yuri, een beroemde breakdancer, om te proberen een internationale hiphopwedstrijd te winnen. Maar op de dag van de selecties verloopt alles anders dan verwacht.