Öldür Beni Sevgilim (2019)

Alternatieve titel: Kill Me, Darling

1 stem

Turkije
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Senol Sönmez
met Murat Boz, Seda Bakan en Açelya Topaloglu

Demet en Okan zijn getrouwd en hebben een verschillend karakter. Ze houden veel van elkaar, maar maken ook vaak ruzie. Het is zó erg dat ze op een dag besluiten elkaar te vermoorden. Dit gaat echter niet volgens plan en zorgt voor een grappige situatie.

avatar van Donkerwoud
Klinkt wel erg romantisch dat ze elkaar willen vermoorden.