Long Man Sha Shou Tze Yo Ren (1990)

Alternatieve titels: A Killer's Romance | Crying Freeman: Killer's Romance | Zi You Ren | Long Man Sa sau Ji Yau Yan | 浪漫殺手自由人

Hongkong / Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Actie

geregisseerd door Phillip Ko
met Simon Yam, Joey Wang en Phillip Ko

Jenny is een studente uit Londen die per ongeluk een foto maakt van de moordenaar Jeffrey op het moment dat hij iemand omlegt. Zonder het te weten komt Jenny terecht in een wervelstorm van misdaad en problemen. Jeffrey besluit het bewijs te vernietigen en achter Jenny aan te gaan. Wanneer hij ontdekt dat zij hem niet heeft verraden, merkt hij dat hij zich tot haar aangetrokken voelt.