Cradle Robber (2019)

Alternatieve titels: Seduced by a Killer | Dating to Kill

Thriller

geregisseerd door Danny Buday
met Clare Kramer, Mia Topalian en David Fumero

Alleenstaande moeder Jessica heeft een goede band met haar achttienjarige dochter Tessa. Jessica schrikt wanneer ze verneemt dat haar dochter een relatie heeft met een oudere man. Ze zoekt contact met hem en wil dat hij de relatie verbreekt. De man denkt daar echter anders over en begint Tessa te manipuleren. Jessica laat het er niet bij zitten en zoekt uit wie hij precies is.