Lo Dejo Cuando Quiera (2019)

Alternatieve titel: I Can Quit Whenever I Want

Spanje

geregisseerd door Carlos Therón
met David Verdaguer, Ernesto Sevilla en Carlos Santos

Schoolvrienden Pedro, Arturo en Eligio zijn drie hooggekwalificeerde universiteitsprofessoren die door de economische crisis werkloos achter zijn gebleven. Verveeld en blut vinden ze per ongeluk het antwoord op al hun problemen in het project waar Pedro al jaren aan werkt: een multivitamine waarmee je, tot hun eigen verrassing, de hele nacht kan feesten zonder bijwerkingen. Met de hulp van Anabel, een advocaat die pompbediende is geworden, en Jota, een student die meer interesse heeft in feesten dan in haar boeken, zullen de drie professoren zichzelf lanceren in de wereld van nachtclubs en duistere relaties, in de hoop een markt te vinden voor hun nieuwe wondermiddel.