Un Rubio (2019)

Argentinië
Drama / Romantiek

geregisseerd door Marco Berger
met Gastón Re, Alfonso Barón en Malena Irusta

Juan gaat een kamer verhuren aan zijn collega Gabriel. De mannen brengen veel tijd met elkaar door en de verlegen Gabriel laat zich regelmatig commanderen door Juan. De vriendschap tussen de twee wordt echter steeds intiemer en verandert in een gepassioneerde liefdesrelatie.

avatar van AnyaH
Rustige en gevoelige dramafilm over de ontluikende liefde tussen twee collega's die tijdelijk bij elkaar wonen. Juan heeft naar de buitenwereld een vriendin, maar gaat steeds meer voelen voor de stille en verlegen Gabriel. In de film heeft Argentinië een machocultuur, waarin de herenliefde niet populair is. Het eerste deel van de film verloopt traag en bestaat vooral uit veel steelse blikken, kijken naar elkaar en opbouwende seksuele spanning. Dit spelen ze echt heel goed. In het tweede deel wordt de liefde geconsumeerd, maar treden enige complicaties op. Ik vond Gabriel echt het ideale lieve vriendje, zoiets laat je toch niet aan je voorbij gaan........