WWJD What Would Jesus Do? The Journey Continues (2015)

Alternatieve titel: What Would Jesus Do 3 - Het Verhaal Gaat Verder

geregisseerd door Gabriel Sabloff
met John Schneider, Lorenzo Lamas en Peter Sebastian Wrobell

Voorganger Joseph van de plaatselijke kerk heeft zijn moeder op haar sterfbed beloofd zijn criminele broer op het rechte pad (terug) te brengen. Dat blijkt een bijna onmogelijke opgave en zijn geloof wankelt. Twee broers hebben zo hun eigen uitdagingen, een jonge vrouw worstelt met de druk om een relatie aan te gaan en een gezin hoopt tegen beter weten in op een weerzien met de vertrokken vader. Dan verschijnt er een zwerver in het dorp en hij daagt iedereen uit te gaan leven zoals Jezus bedoeld heeft, met alle mooie gevolgen van dien.