The Chaperone (2018)

Australië / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Michael Engler
met Elizabeth McGovern, Haley Lu Richardson en Victoria Hill

Begin van de jaren 20. Het leven van een vrouw uit Kansas verandert voor altijd, wanneer ze een mooie en getalenteerde 15-jarige danseres genaamd Louise Brooks begeleidt naar New York tijdens de zomer. De een staat te popelen om haar droom te verwezenlijken in de dans- en filmwereld. De andere is op een missie om de geheimen van haar verleden te achterhalen.