Begstvo Rogatykh Vikingov (2019)

Alternatieve titels: Stop the Horned Vikings! | Begstwo Rogatych Wikingow | Бегство Pогатых Bикингов

Rusland
Komedie / Avontuur

geregisseerd door Ilya Belostotski
met Eugene Oleshuk, Darya Chistyakova en Ilya Plyasukhin

Nog maar één dag en Johnny zal negen jaar oud zijn. Dan wordt hij eindelijk bevrijd van de "slavernij" van het zomerkamp van zijn neef en mag hij samen met zijn vrienden Serge, Victoria, Boris en Stas van zijn zomervakantie genieten. Maar Johnny verlaat het kamp niet zonder een belofte te doen. Hij zal tiran Terence en zijn bende "De Gehoornde Vikingen" stoppen en hun overvallen op de jongere kinderen in de buurt beëindigen. Dus smeden Johnny en zijn vrienden op hun hoofdkantoor een plan om een ​​einde te maken aan deze terreurregering. De vijf kinderen komen echter zélf in de vuurlinie van de bende te staan.