Der Boden unter den Füßen (2019)

Alternatieve titel: The Ground Beneath My Feet

Oostenrijk

geregisseerd door Marie Kreutzer
met Valerie Pachner, Pia Hierzegger en Mavie Hörbiger

Lola houdt de touwtjes over haar persoonlijke leven even stevig in handen als in haar baan als bedrijfsadviseur. Niemand weet van het bestaan van haar oudere zus Conny af noch van de mentale stoornis uit haar familieverleden. Wanneer een tragische gebeurtenis Conny weer in Lola's leven dwingt en haar geheimen onthuld dreigen te worden, verliest Lola de greep op de werkelijkheid.