Meine Teuflisch Gute Freundin (2018)

Alternatieve titel: How to Be Really Bad

Duitsland
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Marco Petry
met Emma Bading, Janina Fautz en Emilio Sakraya

Lilith is Satans tienerdochter. Ze verveelt zich stierlijk in de hel en daarom stuurt haar vader haar naar de Aarde met de opdracht binnen een week zoveel mogelijk mensen voor de slechte kant te winnen. Als het haar niet lukt om zieltjes te winnen, moet ze voor eeuwig de boekhouding doen. Vol enthousiasme stort Lilith zich op haar taak. Haar opdracht blijkt toch moeilijker dan verwacht, helemaal als ze kennismaakt met de liefde.