Eia Jõulud Tondikakul (2018)

Alternatieve titels: Eia's Christmas Mission | The Phantom Owl Forest | Spookuil | Eia's Kerstfeest

Estland
Familie / Drama

geregisseerd door Anu Aun
met Paula Rits, Siim Oskar Ots en Märt Pius

De tienjarige Eia moet haar kerstvakantie doorbrengen op een boerderij in Zuid-Estland. De hebberige boswachter Raivo wil het bos achter de boerderij kappen. Eia probeert daar met twee vrienden een stokje voor te steken en ontdekt tevens een groot familiegeheim.

• vanaf 3 december te koop op dvd

Vanaf 5 december in de bioscoop (In the Air)