Viaje de Novios (1956)

Alternatieve titel: Honeymoon

Spanje

geregisseerd door Léon Klimovsky
met Analía Gadé, Fernando Fernán Gómez en Lída Baarová

Federico is gespecialiseerd in het regelen van bruiloften en regelt het huwelijk bij volmacht tussen Ana en Juan, twee vrienden van hem die elkaar niet kennen. Juan komt met het vliegtuig naar Spanje na een safari van tien jaar in Afrika, in de hoop zijn vrouw te ontmoeten, die dezelfde dag vanuit Buenos Aires arriveert. Op het vliegveld ontvangt Fernando hem en vervolgens gaan ze naar de bar om op Ana te wachten. Juan drinkt tijdens het wachten echter te veel en wordt dronken. Wanneer Ana arriveert, is ze ontstemd om haar man in zo'n toestand te ontmoeten. Vervolgens neemt Fernando hen mee naar een hotel voor jonggehuwden, waar ze andere gelukkige stellen ontmoeten en waar een vreemde huwelijksreis begint.