Els Dies Que Vindran (2019)

Alternatieve titels: The Days to Come | Los Días que Vendrán

Spanje
Drama / Romantiek

geregisseerd door Carlos Marques-Marcet
met David Verdaguer, Clara Segura en Maria Rodríguez Soto

Lluís krijgt meteen de slappe lach als hij een blik werpt op de zwangerschapstest. Zijn vriendin Vir doet hetzelfde, hoewel ze haar ook haar tranen snel niet meer onder controle heeft. Het is echt nog geen tijd voor ouderschap. Toch? Binnen een mum van tijd staat er een abortus op de agenda. Maar dan begint Lluís voorzichtig zijn twijfel uit te spreken. “Ik weet niet zeker of ik het wil, maar ik weet wel zeker dat ik het niet níet wil.” Een wilde cocktail van emoties over een tijdsbestek van negen maanden, waar Vir en Lluis het ene moment zielsgelukkig zijn met hun beslissing en het volgende moment aan het randje van de afgrond kunnen staan.