Night Zero (2018)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Mark Cantu
met Katie Maloney, Eric Swader en Dawnelle Jewell

Een groep vrienden is gezellig aan het dineren in Pittsburgh. Op hetzelfde moment vindt er een invasie plaats. Buitenaardsen hebben het op de aarde gemunt en zijn vastbesloten de planeet over te nemen. Het leger gebruikt een chemische stof om de buitenaardsen uit te schakelen, maar komt tot de ontdekking dat het mensen verandert in zombies. De groepsleden komen vast te zitten in het huis en nemen het op tegen zowel buitenaardsen als zombies.

avatar van XanderJ
Mark Cantu, I've got three words 4U