Nowhere (2019)

Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Thomas Michael
met Kate Drummond, Rya Kihlstedt en Al Mukadam

Na de dood van haar man verhuist Claire samen met haar dochter Sarah naar een klein dorpje om er een nieuwe start te maken. Wanneer Sarah plots verdwijnt, komt het leven van Claire op zijn kop te staan. Claire krijgt het vermoeden dat de dorpsbewoners meer van de zaak afweten en dat zij duistere geheimen verborgen houden. Zal Claire haar dochter levend terugvinden?

best vermakelijk filmpje , ik vond het de moeite om eens te bekijken .