An Affair to Die For (2019)

Spanje / Italië
Thriller / Drama

geregisseerd door Víctor García
met Claire Forlani, Jake Abel en Titus Welliver

Een vrouw heeft een geheime affaire met een man. Ze zijn beiden getrouwd. Wanneer hun ontrouw aan het licht komt, worden ze gedwongen om een ziekelijk spel van hun ontvoerders te spelen om zo hun familieleden ervoor te behoeden dat ze vermoord worden. Hun weekendje weg verandert in een nachtmerrie van psychologische hersenspellen, waarbij ze alles doen om te overleven. Waarheid, leugens, liefde en haat komen allemaal samen wat leidt tot een explosieve cocktail.

avatar van AniSter
Boeiende film. Het duurde vrij lang voordat duidelijk werd waarom het draaide. Pas in de laatste 10 min. komt er echt duidelijkheid. Vooral de aandacht er heel goed bijhouden. Anders mis je de clou.