Most Likely to Succeed (2015)

Alternatieve titel: Met de Meeste Kans van Slagen

Documentaire / Drama

geregisseerd door Greg Whiteley
met Laszlo Bock, Brian Cesson en Scott Swaaley

De documentaire film “Met de Meeste Kans van Slagen” onderzoekt de geschiedenis van het onderwijs in de Verenigde Staten en onthult de groeiende tekortkomingen van conventionele onderwijsmethoden in de innovatieve wereld van tegenwoordig. De film verkent nieuwe fascinerende benaderingen die erop gericht zijn om het leren zoals wij dat kennen te transformeren. Meer dan een eeuw geleden onderging het Amerikaanse onderwijs een dramatische transformatie toen het karakteristieke schoolgebouw met één klas zich ontwikkelde tot een effectief systeem dat een ongeëvenaard arbeidspotentieel gemaakt voor de 20ste eeuw voortbracht.