Crossbreed (2018)

Alternatieve titel: _Breed_

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Brandon Slagle
met Stink Fisher, Vivica A. Fox en Daniel Baldwin

De nabije toekomst. De president van de Verenigde Staten huurt een groep huurlingen in. Hij geeft hen de opdracht af te reizen naar een onderzoeksfaciliteit om een buitenaards wapen in beslag te nemen. De missie loopt echter in de soep wanneer blijkt dat de onderzoeksfaciliteit geleidt wordt door iemand met een dubbele agenda.

avatar van mcdaktari
Wat ik zo van de trailer zie, beloofd het niet echt heel veel. Dit is nou ook niet bepaald een sciencefiction die ik graag zie. Gewoon een B-filmpje.