A Godwink Christmas (2018)

Alternatieve titel: Christmas Coincidence

Drama / Romantiek

geregisseerd door Michael Robison
met Kimberley Sustad, Paul Campbell en Kathie Lee Gifford

Het is bijna Kerstmis. Paula, een antiquair uit St. Louis, accepteert met tegenzin het huwelijksaanzoek van haar vriend Daniel. Jane, de tante van Paula, weet dat Paula gemengde gevoelens over het huwelijksaanzoek heeft en nodigt haar uit bij haar op bezoek te komen. Paula komt aan in Nantucket en gaat samen met Jane naar een eilandje. Daar ontmoet Paule Gery, de charmante eigenaar van een herberg.