Make Me Up (2018)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Rachel Maclean
met Rachel Maclean,, Christina Gordon en Colette Tchantcho

Siri wordt wakker en zit vast in een felgekleurd droomhuis. Ondanks de schattige inrichting is de plek verre van goedaardig en worden zij en haar medegevangenen aangemoedigd om te strijden voor overleving terwijl ze worden geobserveerd via bewakingscamera's, vierentwintig uur per dag. Het gezicht van de groep is een autoritaire diva die spreekt met de stem van Kenneth Clark, uit de BBC-serie 'Civilization' uit de jaren 60.