Cherokee Creek (2018)

1 stem

Komedie / Horror

geregisseerd door Todd Jenkins
met Billy Blair, Todd Jenkins en Justin Armstrong

Een groepje vrienden organiseert een vrijgezellenfeestje voor één van hen. De vrienden begeven zich naar een bos in de omgeving van "Cherokee Creek". Ze feesten erop los, maar daar komt verandering in wanneer ze te maken krijgen met een mysterieus wezen. De vrienden hebben zijn territorium betreden en worden genadeloos afgestraft.

avatar van joolstein
Dit is domweg één van de slechtste Bigfoot-film die erin pakweg de laatste 20 jaar moet zijn gemaakt. Er is een enorm gebrek aan scenes met actie. Meest van de tijd kijken we naar een stel mannen die rond een kampvuur, elkaar verhaaltjes vertellen. Saaier kan het niet denk ik? Pas rond het laatste half uur, proberen ze nog wat aardige goor er tegen aan te gooien. De film redden doet het echter niet. Vrijwel elk personage is vervelend en hoewel ik het niet erg vind om slecht acteren te zien, was dit toch echt beschamend. Het script is gewoon rotzooi en elke andere B (Bigfoot)-film is boven deze aan te raden. De ene ster die ik hieraan weggeef zijn voor de paar blote borsten en een paar scenes met wat bloed. Een kortere tijdsduur, minder geklets en meer splatter hadden van deze film vast en zeker nog iets kunnen maken. Nu is het vooral het zoveelste mislukte fan-vehikel.